♥Versek♥

 2009.09.10. 18:56

Mesél egy könnycsepp

Arcodon a könnycsepp a fájdalomról mesél
ősztinte érzések és a vak remény
te is mint sok 100 másik egyetlen hibába estél
biztál, reméltél és hittél
biztad hogy ő lesz a jövő, hogy vele szebb lesz majd
remélted hogy szerelmetek hű és igaz,
hitted hogy ő az kire vártál ki többet jelent az egész világnál
de most itt állsz egyedül és vérzel
szertefoszlott emlék már a fiú ki mással van éppen
fáj hogy egy pillanat alatt vége lett a mesének
hogy szőke herceged más csipkerozsikát keresett!
kesed a hibát hol is ronthattad el?!
de lassanként rájössz ez már felesleges hiszen soha többé nem lesz már
se hit se remény
se szeretet!  

 

 

 

 

...Szép nap volt...

Szép nap volt,
de szívembe hegyes penge nyúlt,
magadra maradtál,
s sírva mentél végig a kietlen pusztán.

Csillag lettem az égen
te minden este rámnéztél,
sok csillag közül
tudtad melyik vagyok én.

De hirtelen hullócsillagot
fedeztél fel az éjszakában,
s kívántál egy piros rózsát,
mely szirmai véremben ázottak szét...

Szemedből könny csordult ki,
kezed remegett,
rátetted összetört szívedre
s csak ezt suttogtad:ÖRÖKKÉ!!

Majd isten meglátta e szerelmes párt
adott nekem még egy esélyt,
piros rózsa lettem neked,
s szívem újra tiéd.

Megcsókoltál..
s egyik szirmomat levetted, zsebedbe tetted,
mentél az utcán mosolyogva
mert tudtad, veled vagyok újra...

 

Csak érted...

A sebek a lelkemen,
Gyötrelem,
A pofonok az élettől,
Küzdelem,
S én küzdök, csak érted,
Megteszem,
Mert érted élni érdemes,
Hiszem.
Már gyenge vagyok,
érzem,
De küzdök,
Csak ÉRTED!!

 

 

ˇˇ"magamról"ˇˇ(1-el lentebb:D)

A bejegyzés trackback címe:

https://vikisblog.blog.hu/api/trackback/id/tr251373530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása